امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲ تعداد بازدید: ۲۰۳
print

دولتمردان عملکرد خود را با نگاه به توصیه‌های رهبری و آمارهای واقعی به مردم ارائه دهند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دولتمردان عملکرد خود را با نگاه به توصیه‌های رهبری و آمارهای واقعی به مردم ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد گفت: اقدام و عمل در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اهمیت دادن به فرهنگ،استقلال فرهنگی و جلوگیری از ولنگاری فرهنگی از ملاک‌های مقام معظم رهبری برای ارزیابی عملکرد دولت است.
وی بابیان اینکه دولتمردان کارنامه و عملکرد خود را با نگاه به وظایف و توصیه‌های رهبری و بر اساس آمارهای واقعی و ملموس به مردم ارائه دهند افزود: توجه جدی به نفوذ دشمن، کاهش تورم و بهبود وضع معیشت جامعه، رشد و شتاب پیشرفت علمی کشور و تنظیم برنامه ششم توسعه کشور ازجمله ارزیابی‌های دولتمردان باشد.
وی  بابیان اینکه صنعت دفاعی در اقتدار و امنیت کشور تأثیر بسزایی دارد و در ایران به‌خوبی رشد کرده است عنوان کرد: آل خلیفه و آل سعود با حمایت استکبار جهانی در یمن دست به اقدامات و جنایت‌های فراوانی علیه مردم مسلمان زده‌اند و شاهد سکوت خفت‌بار مجامع بین‌المللی در قبال این جنایات هستیم که این موضوع خود نمونه بارزی از نقض حقوق بشر توسط این کشورها است.
وی با اشاره به اینکه ایران قدرت بازدارندگی بسیار بالایی در برابر استکبار جهانی دارد بیان کرد: امام خمینی(ره) یک چهره محبوب و دوست‌داشتنی در تاریخ جهان اما در سال‌های گذشته برخی افراد با پخش خاطرات و نوارهای صوتی فراوان قصد خدشه‌دار کردن چهره نورانی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را داشتند.
وی خاطرنشان کرد: روز آتش زدن مسجدالاقصی در قدس به دست صهیونیست‌ها در تاریخ جهان اسلام به‌عنوان روز مسجد نام‌گذاری شده چراکه مسجد نخستین پایگاه مسلمانان بوده است و فعالیت‎های علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آموزشی در این مکان انجام می‌شود.
وی  اظهار داشت: مسجد علاوه بر کارکرد عبادی و معنوی در حکومت اسلامی محل رفع بسیاری از مشکلات سیاسی، اقتصادی، قضایی و اجتماعی بوده است ولی متأسفانه امروزه این کارکردها کمرنگ شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ جامعه باید بر مبنای مسجد محور بنا شود عنوان کرد: مسجد محوری می‌تواند در رشد فرهنگی اجتماع مؤثر و به نفع مردم باشد؛ در برخی از شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکن مهر مسجد ساخته نشده یا به‌صورت نیمه‌کاره رهاشده است که راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های متولی باید در این زمینه اقدام کنند و مردم نیز از مسئولان تکمیل این مکان‌ها را مطالبه کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.