امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۲ تعداد بازدید: ۲۹۱
print

ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی از ترفندهای استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی از ترفندهای استکبار جهانی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه روز قدس روز دفاع از حق و اسلام و حمایت از مظلومان فلسطین است، افزود: استکبار جهانی با استفاده از دو سیاست اساسی تلاش می‌کند حاشیه امنی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی با دنبال کردن سیاست سازش اسرائیل را دوست سایر کشورها جلوه می دهد و آنها را مجبور به سازش با رژیم غاصب صهیونیستی می‌کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: کشور ترکیه که خود را مسلمان تلقی می‌کند هفته گذشته قرارداد اقتصادی سیاسی با رژیم صهیونیستی امضا می‌کند و دست رژیم خون آشام را می فشرد. آیت الله میرعمادی اضافه کرد: سیاست دیگر استکبار جهانی در حمایت از اسرائیل غاصب ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان است.
وی اظهار کرد: کشتارها، قتل عام، نابودی و ویرانگری، کودک کشی و جنگ نیابتی در سوریه، عراق، بحرین و یمن سیاست و برنامه استکبار جهانی است.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: سیاست ملت ایران مقاومت، اتحاد و همدلی مسلمانان است.

آیت الله میرعمادی افزود: طرح وحدت اسلامی در مقابل طرح اختلاف و تفرقه بوده و قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است.
وی بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن اصلی بشریت است.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل باید با جدیت حفظ شود زیرا از شعارهای پر افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

وی بیان کرد: پرونده جنایات حقوق بشری آمریکا آنقدر سیاه و سنگین است که حتی در کتاب های رکوردهای جهان نیز قابل ثبت نیست و در حقیقت مثنوی هفتاد من کاغذ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عید سعید فطر مظهر اجتماع مسلمین وجلوه ای از اتحاد و وحدت، اخوت و برادری مسلمانان است.
آیت الله میرعمادی افزود: همچنین زکات فطره تکمیل کننده روزه و باعث قبولی اعمال و حفظ انسان از آفات می باشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.