امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۶ تعداد بازدید: ۲۵۱
print

سلامت اداری بسترساز رضایت عمومی از عملکرد پلیس است

رئیس مرکز رسیدگی به شکایات و جرایم بازرسی کل ناجا گفت: سلامت اداری زمینه ساز مقبولیت، محبوبیت و رضایت عمومی از عملکرد پلیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود آقایی در نشست آموزشی - تخصصی رسیدگی به شکایات و جرایم در فرماندهی انتظامی لرستان با بیان ویژگی های اخلاقی و تخصصی کارشناسان رسیدگی کننده به شکایات و جرایم، گفت: بهترین راه صیانت خودکنترلی، تقویت باورهای دینی و آموزش های مستمر است.

وی آموزه های دینی را یکی از مصادیق پیشگیری از هر گونه آسیب خواند و گفت: توجه به آموزه های دینی مبتنی بر پیشگیری از بزهکاری، در نوع ماموریت های نیروی انتظامی اهمیت ویژه ای دارد

آقایی قانونمندی را یک اصل در نیروی انتظامی و اساس کار پلیس عنوان کرد و گفت: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های اسلامی و باورهای دینی است.

رئیس مرکز رسیدگی به شکایات و جرائم بازرسی کل ناجا تصریح کرد: اقدامات پیشگیری از وقوع تخلفات، جرایم و انحرافات جز سیاست ها و تدابیر مهم در ماموریت های پلیس است.

وی با مهم برشمردن اصل صیانت و سلامت اداری در ناجا گفت: سلامت اداری در پیشبرد اهداف ناجا بسیار مؤثر است چرا که از اهداف پلیس رضایتمندی مردم، تکریم ارباب رجوع، بهبود مستمر ارائه خدمات به مردم و افزایش سطح اعتماد عمومی است.

آقایی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری مبنا و اساس صیانت هستند، افزود: صیانت و سلامت اداری، زمینه ساز مقبولیت، محبوبیت و رضایت عمومی از عملکرد پلیس است.

رئیس مرکز رسیدگی به شکایات و جرایم بازرسی کل ناجا اخلاق مداری، دین باوری و ولایت مداری را از ارکان مهم صیانت سازمانی در ناجا عنوان کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.