امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۴ تعداد بازدید: ۲۰۳
print

اعزام بیش‌ از ۴۳۱ مبلّغ ویژه ایام فاطمیه دوم به مناطق مختلف لرستان

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام ۴۳۱ مبلغ ویژه ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده و استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر، شبکه تبلیغ، ائمه جماعت و اساتید حوزه ۴۳۱ مبلغ و مبلغه ویژه فاطمیه دوم به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی  افزود: ما در این ایام اعزام مبلّغ را در دستور کار داریم و علاوه‌بر این اگر روحانی در محلی مستقر باشد مسجدی برای اجرای برنامه در آن برای او فراهم می‌کنیم..
غلامی با اشاره به این‌که در فاطمیه دوم اعزام مبلغ، برپایی مراسمات عزاداری، مراسم عزاداری ویژه روز شهادت حضرت فاطمه(س) را داریم،عنوان کرد: ما به‌دنبال حرکت دادن هیئات مذهبی نیستیم اما در طی پنج روز پایانی فاطمیه دوم سخنران دعوت می‌کنیم، به همه روستاها اعزام مبلغ داریم و شبکه تبلیغ ما
فعال می‌شود که مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) را تبیین کند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد: در ایام فاطمیه دوم حدود ۴۳۱ نفر مبلغ اعزامی ازخارج از  داشته ایم، این درحالی است که از ظرفیت روحانیون مستقر، شبکه تبلیغ، ائمه جماعات و اساتید حوزه که با ما همکاری دارند نیز استفاده می‌کنیم.
وی در پایان تأکید کرد: با توجه به مصادف شدن ایام فاطمیه با روزهای پایانی سال ممکن است تعداد مبلغ‌های اعزامی کمتر یا بیشتر شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.