امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۱ تعداد بازدید: ۴۲۹
print

 دومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی لرستان برگزار شد

دومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی لرستان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این جلسه حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی یک قرارگاه مناسبتی است که به دنبال تعریف جامع از کار دینی، مبارزه و مواجهه فعالانه با افراط گری مذهبی و ارتقای معرفت دینی در جامعه هدف و هیئات مذهبی و مخاطبین خود که مداحان، ذاکران، ستایش گران، مسئولین هیئات مذهبی، واعظان و مبلغات است.

وی با اشاره به وظیفه ستاد ساماندهی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی افزود: فرصت‌های ارزشمندی در مناسبت‌های مذهبی وجود دارد که استفاده مناسب و بجا از این مجالس و محافل‌، می‌تواند اثر بخش‌تر و هم مفید‌تر باشد.

 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهارداشت: این گونه مراسمات اگر بی‌برنامه و بدون آسیب‌شناسی برگزار و خودسرانه اقدام و هدایت نشود قطعا
دچار افراط و تفریط می‌شود، که نه تنها اثر بخش نیست بلکه آثار مثبت خود رااز دست می‌دهد.

گفتنی است،در این جلسه که حجت‌الاسلام دریکوند،رئیس شورای هیئات مذهبی کشور نیز حضور داشت مسائل و مشکلات فرهنگی استان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.