امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۴ تعداد بازدید: ۹۴۸
print

برگزاری همایش و نشست تخصصی بیمه مداحان و شعرای آئینی در شهرستان خرم آباد

کارشناس فرهنگی اداره‌تبلیغات‌اسلامی شهرستان خرم آباد از برگزاری همایش و نشست تخصصی بیمه مداحان و شعرای آئینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،علی اکرمی، کارشناس فرهنگی اداره‌تبلیغات‌اسلامی شهرستان خرم آباد، بااعلام این خبر،گفت:همایش و و نشست تخصصی بیمه مداحان و شعرای آئینی با حضور مسؤلین ارشد بیمه سامان و حجت‌الاسلام مهدوی امین مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و حجت‌الاسلام منصوری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد و چنگیزیان رئیس کانون مداحان استان و جمع کثیری از مداحان و شعرای آئینی در محل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
وی افزود:در این همایش حجت الاسام مهدوی امین درسخنانی،گفت: مسئولان کانون مداحان باید با تغذیه فکری و برپایی کلاس‌های مداحی بستر مناسب برای رشد مداحان در زمینه‌های مختلف را فراهم کنند.
وی اظهار اشت: در این همایش احدی از کارشناسان بیمه سامان ضمن تقدیر و تشکر از کانون مداحان به ایراد سخن پیرامون مزایای و چگونی نحوه ی عقد قراداد به ایراد سخن پرداخت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.