امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۱۷ تعداد بازدید: ۳۱۸
print

اعزام ۶۰ مبلغ در ماه رمضان به مناطق مختلف شهرستان ازنا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا از اعزام ۶۰ مبلغ در ماه رمضان به منلطق مختلف این شهرستان خبرداد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان،رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اعلام این خبر،گفت: اداره تبلیغات اسلامی به منظور بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه های مذهبی امسال نیز همانند سالهای قبل اعزام مبلغان به مساجد و حسینییه های مختلف شهرستان ازنا را در دستور کار خود دارد.

وی افزود:با برنامه ریزی های انجام شده امسال نیزپیش بینی می‌شود برای نخستین بار در تمامی مساجد شهرستان ازنا با اعزام ۴۰ مبلغ غیربومی و ۲۰ نفر مبلغ بومی نماز جماعات و امورات فرهنگی و مذهبی ماه مبارک رمضان انجام شود.

بیاتیان با اشاره به اینکه کار اعزام مبلغان یک روزقبل از ماه مبارک رمضان شروع می‌شود و آغاز به کار مبلغان از اول ماه رمضان است اظهار داشت: در زمینه اعزام مبلغان ادارات و نهادهای مختلف از جمله روحانیون طرح هجرت، و اداره
اوقاف و امور خیریه نیز همکاری لازم را با اداره تبلیغات در اعزام مبلغان دارند.

وی تصریح کرد: مبلغان اعزامی برنامه های مختلفی رادر ماه رمضان در مساجد دارند که از جمله این برنامه ها می توان به تشکیل کلاس های مختلف قرآنی، احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاق اشاره کرد.

بیاتیان در
پایان سخنان خود گفت: امسال در شهرستان ازنا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با همکاری مبلغان سرکشی از ایتام و خانواده های کم بضاعت با حضور مسئولان انجام می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.