امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱۳ تعداد بازدید: ۲۲۴
print

جشن مبعث در ۷۰ مسجد شهرستان ازنا برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا گفت: جشن مبعث پیامبراسلام(ص) چهارشنبه شب در ۷۰ مسجد شهرستان ازنا برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا گفت: به مناسبت فرارسیدن ۲۷ رجب، مبعث حضرت رسول اکرم(ص) جشن بزرگ مبعث رسول اکرم (ص) با هدف اشاعه  فرهنگ ناب محمدی ‌(ص) و آشنایی هرچه بیشتر مردم با زندگی پربار و رهنمودهای ارزشمند آن بزرگوار برگزار میشود.

وی اضافه کرد: این مراسم در مساجد شهری و روستایی شهرستان ازنا در شب مبعث رسول اکرم(ص) با اجرای برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی پیرامون اخلاق و شخصیت پیامبر(ص)، سبک زندگی اسلامی، مولودی خوانی و برنامه های دیگر اجرا میشود.

حجت‌الاسلام بیاتیان اظهارداشت: تلاش در راستای گسترش و تعمیق باورهای دینی به‌خصوص در بین نسل جوان، موجب ایجاد انگیزه در آنان برای حضور موثر و مداوم در این‌گونه مراسم‌ها می‌شود.به گفته وی قرار دادن زندگی ائمه اطهار (ع) و پیامبر (ص) می تواند سبب شود تا سبک زندگی اسلامی رادر زندگی اجرا نماییم و در زندگی به سعادت دست یابیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.