امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۱ تعداد بازدید: ۸۶۰
print

جلسه رابطین اعتکاف در ازنا برگزار شد

جلسه رابطین اعتکاف شهرستان ازنا با حضور اعضای کانون فرهنگی تبلیغی فاطمه الزهراء(س) در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بر گزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام بیاتیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا در جلسه رابطین مراسم اعتکاف گفت: کار شما دست‌اندرکاران بسیار ارزشمند است، همه ما باید با شناساندن این سنت حسنه در ایجاد فضای معنوی در این مراسم تلاش کنیم.
بیاتیان افزود: برنامه‌های فرهنگی ما باید به سمتی برود که از فلسفه اعتکاف دور نشویم چون این مراسم عبادت و شناخت خودسازی است.
وی با ارائه گزارشی از جلسه این ستاد گفت: آماده‌سازی و اجرای برنامه‌ها توسط شما متولیان انجام می‌شود و ما به‌عنوان پشتیبان شما ستاد را تشکیل داده‌ایم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا خاطر نشان کرد: اعزام سخنران، برگزاری حلقه‌های معرفتی با موضوعات ولایتمداری، عفاف و حجاب و ایثار و شهادت با
حضور اساتید مجرب، قرائت زنده قرآن، ادعیه، تصحیح قرائت نماز از جمله برنامه‌های این اداره در مدت زمان اجرای سنت حسنه اعتکاف می باشد.
وی در ادامه شاخص های یک مسجد را برای برگزاری یک اعتکاف خوب را بیان و خواستار همکاری همه جانبه متولیان مسجد شد.
در پایان پس از ارائه انتقادات و پیشنهادات در خصوص این مراسم معنوی تصمیماتی در خصوص هر چه با شکوهتر برگزارشدن این مراسم گرفته شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.