امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۲۰۵
print

شرکت ۲۵۰۰ دانش آموز ازنایی در گفتمان های دینی سال۹۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا از مشارکت دو هزار ۵۰۰ دانش آموز متوسطه اول و دوم در گفتمان های دینی ویژه مدارس در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام بیاتیان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا از مشارکت دو هزار ۵۰۰ دانش آموز متوسطه اول و دوم در گفتمان های مدارس که توسط این اداره در شش ماهه اول و دوم سال ۹۴ برگزار شده است خبر داد. بیاتیان با بیان این خبر اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری اداره آموزش و پرورش در  نیمه  اول ودوم سال ۹۴ اقدام به برگزاری گفتمان های مدارس در
موضوعات مختلف دینی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان کرد.

وی در ادامه افزود: بیشترین درخواست والدین و مدیران برگزاری گفتمان ها در موضوعات آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب، مهارتهای زندگی و دین و زندگی بود که این اداره بیشترین مباحث را به این موضوعات اختصاص داد.

بیاتیان در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر سهمیه گفتمان شهرستان تعداد زیادی هم گفتمان با پیشنهاد مدیران در سطح مدارس برگزار شد که بالغ بر ۲۵۰۰ دانش آموز در شش ماهه اول و دوم سال گذشته از این مباحث بهره مند شدند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.