امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۲ تعداد بازدید: ۱۴۰
print

بدون هیچ ترس و هراسی از هیاهوی استکبار به مسیر راستین انقلاب ادامه می دهیم

رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: ملت ایران به تکلیفش عمل می‌کند و ترسی از هیاهوهای آمریکا و امثال آمریکا نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شریف گفت: از مردم شریف کوهدشت تشکر می‌کنم که در هوای گرم با زبان روزه در مراسم راهپیمایی روز قدس طبق تکلیف و وظیفه شرعی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به برکت رهبری های امام و مقام معظم رهبری به همه مسائل آگاه است، گفت: آمریکا به معاهداتی که با دولت ها دارد، پایبند نیست و رهبری، این را بارها فرموده اند. وی افزود: ما برجام را برای رفع تحریم ها پذیرفتیم و حالا سخنگوی کاخ سفید می‌گوید که «ایران تا از تروریسم حمایت می‌کند، ارتباطات بانکی اش در جهان برقرار نخواهد شد»، دولتی که در تمام حیات ننگینش کارش جز اشغالگری، ظلم و ستم نبوده است امروز هم همان راه را ادامه می دهد.

حجت‌الاسلام گراوند با اشاره به اشغال فلسطین توسط اسرائیل گفت: اسرائیل با شهید و مجروح ساختن جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین و مورد هجوم قرار دادن مرتب مردم لبنان و فلسطین مشکلات عدیده ای را برایشان به وجود آورد و حال آمریکای جنایتکار به ما می‌گوید که شما تروریست هستید چرا که از حزب الله لبنان حمایت کرده اید.

وی افزود: حزب الله لبنان با رهبری سید حسن نصرالله با جنایات اسرائیل مبارزه می‌کند وما هم از مظلومان عالم در فلسطین، عراق، افغانستان و... است حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام گراوند با اشاره به تبلیغات گسترده و مستمر دشمنان در جهت ایران هراسی و اسلام هراسی گفت: ملت ایران به تکلیفش عمل کرده و خواهد کرد و ترسی از هیاهوهای آمریکا و امثال آمریکا نخواهد داشت و با قدرت
ایمان و توکل به ائمه؛ راه حق خود را بدون ترس از هیاهوی استکبار ادامه می دهد.

وی دلیل به وجود آمدن روز قدس را به فراموشی نسپرده شدن مسئله فلسطین دانست و گفت: این از ابتکارات امام راحل (ره) بود که می فرمودند «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود».

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در راس تروریست های عالم قرار دارند، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در حال حاضر نیز به حمایت از اسرائیل غاصب افتخار می‌کنند.

وی با تاکید بر این امر که ملت فلسطین باید با اتحاد و مقاومت در مقابل ظلم و ستم صهیونیست ها بایستند، گفت: اسرائیل مسجد الاقصی را از مردم مسلمان فلسطین غصب و بسیاری از جوانان را شهید کرده و برخی از جوانان را نیز به زندان انداخته و جالب است که مدعیان حقوق بشر هم ساکت نشسته اند و عکس العمل جدی ندارند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.