امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۲۸۷
print

سخنرانی رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در مراسم شور نیکو کاری

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در مراسم شورنیکو کاری با شعار همدلی و شکوه مهربانی سخنرانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسللامی استان لرستان،حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در مراسم شورنیکو کاری با شعار همدلی و شکوه مهربانی که در مورخه ۱۲ اسفند ماه ۹۴در محل دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س)برگزار شد، سخنرانی کرد. 

حجت‌الاسلام گراوند در این مراسم بیان داشتند: شور نیکوکاری، تجلی عشق، اکرام و پروانه شدن است و دانش آموزان، فرهنگیان و مردم فهیم ایران در این شور نیکوکاری اوج احساس، عاطفه و از خود گذشتگی را قطعا به نمایش خواهند گذاشت.
وی شور نیکوکاری را حرکت و همایشی ملی، جهت زدودن چهره ی ناپسند فقر، درماندگی و کمک به افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه دانست و افزود: شور نیکوکاری مراسمی است که بوی عشق، ایثار، عاطفه و مهربانی را در فضای کشور به مشام می رساند.
گراوند تاکید کرد: در روز شور نیکوکاری، گام های مهربان، پر صلابت وسرشار از مهر و نوع دوستی، بسوی محل و پایگاه های برگزاری شور نیکوکاری به حرکت درمی آید تا ثابت کند مهربانی، عاطفه و نوع دوستی در وجود ملت شریف ایران موج می زند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.