امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۹ تعداد بازدید: ۲۰۸
print

سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور در جمع کارمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان به سخنرانی پرداخت.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور طی سخنانی، کمیته امداد را از نهادهای مهم و تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این نهاد با هدف حمایت از نیازمندان و رفع مشکلات آنها تاسیس و راه اندازی شده و از مراکزی است که بعد از انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) تاسیس و تاکنون منشا خدمات فراوانی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به توزیع کمک های مردمی در بین دانش آموزان نیازمند،یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف در راستای کمک به محرومان جامعه انجام داده و توانسته است در این زمینه موفقیت های بسیاری زیادی داشته باشد.

حجت‌الاسلام جعفر پور با اشاره به اینکه کمک به محرومان جامعه، عبادت است و همه باید در این زمینه تلاش کنند، افزود: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند کار کمیته امداد کمک به حیات، کار و زندگی شرافتمندانه است و باید کار و خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی برای قشر مستضعف مددجویان زیر پوشش این نهاد صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اشتغال زایی و ایجاد بسترهای خود کفایی محرومین و نیز ارتقای سطح فرهنگی و اخلاقی خانواده های محروم از وظایف کمیته امداد دانست، خاطر نشان کرد: هم اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) به دنبال راهی برای رساندن مددجویان تحت حمایت خود به استقلال و خود کفایی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به تأکید اسلام بر کار و تلاش برای امرار معاش تصریح کرد: اسلام همواره انسان‌ها را برای کسب روزی حلال تشویق کرده است.

گفتنی است این مراسم روز چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵ در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.