امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۸ تعداد بازدید: ۸۴۹
print

سال جدید سال اقدام است، نه شعار

رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: سال جدید سال اقدام و عمل است نه شعار و باید در آن زمینه‌های اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند رییس اداره تبلیات اسلامی کوهدشت طی سخنرانیش در مسجد نبی اکرم (ص)گفت: حلّال تمام مشکلات موجود در دنیا در یک کلمه نهفته است و آن اطاعت مردم از خداوند است.

حجت‌الاسلام گراوند با بیان این که سال ۹۵ مزین به نام حضرت زهرا(س) است ابراز امیدواری کرد: إن شاءالله به برکت دختر بزرگوار پیامبر سال جدید سالی پربرکت باشد. وی وجود مبارک فاطمه زهرا(س) را الگویی برای تمام مردان و زنان معرفی کرد و افزود: این زن بزرگوار نه تنها سیده نساء عالم است، بلکه اولیا و انبیا نیز به وجود ایشان تاسی می‌کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در بخش دیگری از سخنانش  به نامگذاری سال ۹۵ به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و اظهار داشت: سال جدید سال اقدام و عمل است نه شعار و باید در آن زمینه‌های اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کرد.

وی تعبیر برخی افراد مبنی بر توام نشان دادن اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های ریاضتی را نادرست دانست و اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی توسعه‌ی زیرساخت‌های اقتصادی را در کنار تعامل با دنیا مدنظر دارد و باید با نظرات دقیق و کارشناسانه در این حوزه عمل کرد تا الگویی برای تمام کشورهای جهان ساخته شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.