امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۱ تعداد بازدید: ۵۱۳
print

برگزاری اولین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت

اولین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی در سال ۹۵درمحل سالن احتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط  عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در این جلسه حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت گزارشی ازبرنامه های فرهنگی و تبلیغی در زمینه مقابله با اعتیاد و مواد مخدر را ارائه کرد.

وی برگزرای کارگاهای آموزشی جهت پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه گروه های هدف (روحانیون شبکه تبلیغ -هیئات مذهبی -مداحان )را از جمله برنامه های در دست  اقدام برشمرد.

حجت السلام گراوند در ادامه تعمیق باورهای دینی برای پیشگیری و مصونیت در مقابل مواد مخدررا بسیار مهم دانست،وابراز
تاسف کرد از  گسترش دامنه مواد مخدر و تنوع و گوناگونی اشکال مختلف سنتی و صنعتی آن،چراکه امروزه به حدی رسیده که اقشار مختلف  مردم و حتی قشر روشنفکر و تحصیلکرده را نیز به سوی خود کشانده است.

وی در ادامه اظهار داشت:بحث مواد مخدر و اعتیاد از جمله مشکلات اجتماعی در سطح جامعه مامیباشد که خود متاثر از برخی ناهنجاریها و معضلات فرهنگی و تاریخی میباشد،اعتیاد به هرگونه مواد مخدر مثل هر بیماری خطرناک دیگر موجب نابودی خود فرد و بلکه بر زندگی سایر افراد خانواده و اجتماع پیرامون خود نیز تاثیر مخربی میگذارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.