امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۸/۱ تعداد بازدید: ۵۵۲
print

برگزاری نماز جمعه شهرستان کوهدشت به امامت رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان کوهدشت به امامت رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ نماز عبادی سیاسی  جمعه شهرستان کوهدشت به امامت رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم عبادی سیاسی حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،امام جمعه موقت و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت در سخنانی در خطبه اول نماز به تشریح فلسفه قیام حضرت اباعبدلله الحسین (ع)و یاران با وفایش در واقعه عاشورا پرداخت.

وی فلسفه و هدف از  قیام عاشورا را  نقل از سیدالشهدا "زنده نگه داشتن دین اسلام و اصلاح امت جدم رسول الله و امربه معروف و نهی  از منکر "بیان کرد.

وی در خطبه دوم با اشاره به مسائل و مناسبت های روز پرداخت که ازجمله این مناسبت ها اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی «ره» علیه پذیرش کاپیتولاسیون و شهادت امام زین العابدین به روایتی  می باشد.

حجت‌الاسلام گراوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان تکیه بر باورهای دینی و تقویت روحیه اعتماد به نفس در بین مردم جامعه را ضروری دانست.

وی در ادامه از همکاری همه دستگاهها،هیئات مذهبی،مبلغین وهمه کسانی که در برگزاری مراسمات عزاداری دهه اول محرم نقش داشته اند  صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.