امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۴ تعداد بازدید: ۲۰۹
print

برگزاری نماز عید سعید قربان به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت

نماز عید قربان به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت و با حضور نمازگزاران در مسجد صاحب الزمان (عج)اقامه شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، نماز عید سعید قربان صبح روز دوشنبه ۲۲ شهریور به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی  امام جمعه شهرستان کوهدشت و با حضور گسترده نمازگزاران در مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه شد.

در ابتدای این مراسم یکی از قاریان برجسته شهرستان به قرات آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت در ادامه ابتهال توسط این قاری برجسته اجرا شد و اجرای تواشیح از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان سخنران پیش از خطبه های نماز عید قربان بود که به ایراد سخنرانی در رابطه با بررسی شرایط منطقه پرداخت در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: امروز که این دولت وهابی مانع از حج بندگان شده باید کعبه از مدیریت این رژیم خارج شود و به شورای اسلامی واگذار شود.همچنین در این مراسم نمازگزاران با سر دادن شعارهایی خواهان اتحاد بین جهان اسلام بودند.

درحاشیه این مراسم نمازگزاران با در دست داشتن نوشته ها و پلاکاردهایی نفرت وانزجار خود را از دولت سعودی ابراز کردند و خواهان تجدید نظر در رابطه با اداره حرمین شریفین بودند و تصاویری از حاجیان قربانی فاجعه منا در دست نمازگزاران بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.