امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۲۲ تعداد بازدید: ۱۸۸
print

ترس دشمن از انقلابی هاست، نه از اصلاح طلبان و اصولگرایان

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت گفت: دشمن نه از اصولگرا و نه از اصلاح طلب میترسد بلکه ترس دشمن از نیروهای انقلابی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی و برپایی حکومت اسلامی، اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کرد و در مقابل حرکت اسلام ستیزانه استکبار،جمهوری اسلامی را بعنوان الگویی اسلامی به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه لازمه جلوگیری از تحریف امام شناخت ویژگی های شخصیتی ایشان است،اظهار کرد: شاخصه تحریف نشدی امام (ره) انقلابی بودن ایشان بود، انقلابی بودن یعنی اعتقاد به اخلاق اسلامی، خود باوری، ظلم ستیزی و عدم سازش با استکبار.

گراوند ادامه داد: مسئولان ما نیز باید انقلابی باشند،اصلاح طلبی و اصولگرایی اصطلاحاتی است که با غرض ورزی بوجود آمده و ارزش ها با درگیر شدن به این مسائل از بین می روند و دشمن نه از اصولگرا و نه ازاصلاح طلب میترسد بلکه ترس دشمن از نیروهای انقلابی است.

حجت‌الاسلام گراوند با اشاره به اینکه انقلابی بودن زحماتی هم دارد، گفت: یک انقلابی باید پشت رهبر خود بماند، امر به معروف و نهی از منکر کند، عفیف و با حجاب باشد، در راه دفاع از اززش ها جهاد کند، از آمریکا و استکبار ترسی نداشته وبه آنها چراغ سبز نشان ندهد، یک انقلابی باید آمریکا را شیطان بزرگ بداند.

وی در پایان سخنان خود قبول ضعف ها را از ویژگی های دیگر فرد انقلابی دانسته وعنوان کرد: فرد انقلابی باید انتقادات منتقدین را بشنود البته انتقادات هم باید منصفانه و سازنده بوده و به تخریب ختم نشود تا با همدلی و همزبانی جمهوری اسلامی ایران را به سمت قله های ترقی پیش ببریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.