امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۴۹۶
print

برگزاری نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام سبحانی

حجت‌الاسلام سبحانی:در سایه امنیت است که می‌توان احقاق حق کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،نماز جمعه این هفته ی شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا سبحانی امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.

وی بخش عمده ی سخنانش را به انتخابات اخیر وحوادث پس از آن درشهرستان کوهدشت  اختصاص داد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی گفت: انسان موجوی است اجتماعی و به تنهایی نمی تواند زندگی کند و باید در اجتماع به سر ببرد. وی قانون را تضمین کننده سلامت جامعه دانست  وبا بیان اینکه اسلام نه تنها برای زندگی فردی بلکه برای زیستن در اجتماع نیز برنامه دارد گفت: رسول مکرم اسلام برای منافع خود هیچ گاه غضب نکرد ولی بارها برای اجرای قانون غضب کرد و وساطت کنندگان قانون رانادیده گرفت.

وی اظهار داشت: پیامبر سعی می کردقانون در اجتماع بطور کامل اجرا شود و در اجرای آن تبعیض قائل نمی شد. و قانون را برای همه مساوی می دانست و همه را در برابر قانون یکسان می نگریست.

 

 

 امام جمعه موقت کوهدشت حرکت پرشور مردم و حضور آن چنانی در پای صندوق های رای را نشانه ی به رسمیت شناختن نظام عنوان کرد و اظهار تاسف کرد چرا باید اتفاقاتی بیفتدکه کام ها تلخ شود؟. ایشان  انتخابات را دارای قانون خاص خودش دانست و صحت انتخابات را از مراحل آن عنوان کرد و در ادامه خطبه های این هفته گفت: کاندیدا اگر نسبت به اجرای مراحل قانونی انتخابات اعتراض دارند زمان برای آن در نظر گرفته شده و می توانند اعتراض کنند.
مدیر حوزه علمیه افزود: اتفاقاتی در شهر افتاد که شهر امنیتی شد و  همه طعم ناامنی را چشیدیم؛  ما باید عبرت بگیریم زیرا مهمترین چیز امنیت است و در  سایه امینیت است که می توان احقاق حق کرد. نا امنی به ضرر همه است و دستگاه امنیتی به نفع ماست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی درادامه سخناننش از کاندیداهای که به آرام کردن فضا کمک کردند تقدیر نمود و خاطرنشان ساخت: جای قدردانی دارد آن ها  که بیانیه دادند و طرفدارن را به آرامش دعودت نمودند و تلاش کردند امنیت شهر حفظ شود.

ایشان با تاکید بر این که نباید تخلف را با تخلف جواب داد  و گفت: از مجرای  قانون  باید پیگیری کرد وی به  ناظرین و مجریان قانون سفارش نمود تا با در نظر گرفتن خدا و تقوا و در کمال بطرفی اقدام نمایند و نتیجه را اعلام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی تصریح نمود که باید قانون و قانون مداری در راس کارها قرار گیرد و بنای همه به حفظ نظم و امنیت باشد و بامضر خواندن این رفتارها خاطرنشان نمود ضرر این حرکات برای ما و سودش به نفع صهیونیسم است، نباید به دست کسانی که نظام و کشور را نمی خواهند فرصت دهیم. ایشان در پایان همه را به رعایت نظم و ایجاد آرامش توصیه کردند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.