امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۳۲۲
print

 برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان کوهدشت

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان کوهدشت به امامت ابراهیم طهماسبی در محل مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی  استان لرستان، نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در مورخه ۹۴/۱۲/۲۱ در محل مسجد صاحب الزمان (عج)برگزار گردید.

حجت‌الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه اول ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، ایام فاطمیه را تسلیت گفته و به تشریح ابعاد حقیقی و وجودی حضرت فاطمه زه

راء (س) پرداخت.

وی همچنین سفارش به حضار و همگان افزود: بیباید در کلاس حضرت زهراء بنشینیم و حفظ نظام را از هر چیزی مهمتر بدانیم، امروز روز بصیرت است مبادا دین اسلام و نظام اسلامی و خانواده های شهداء را تنها بگذاریم، الان برماست که همه مقاومت  و مراقبت داشته باشیم.

لازم به ذکر  است که در پایان خطبه اول  از سوی امام جمعه مقتلی در مورد شهادت حضرت فاطمه (س) خوانده شد.

حجت‌الاسلام طهماسبی درخطبه دوم ضمن توصیه خود و همگا

ن به تقوای الهی گفت:ما باید هم انصاف داشته باشیم وهم بیدار باشیم در واقع منصفانه سخن بگوییم و منصفانه عمل کنیم در عین اینکه بیدار هستیم.

وی ادامه به تحولات بعد از انتخابات کوهدشت پرداخت و افزود:بنده در خط کسی نیستم،برخی افراد پشت سربنده شایعاتی پراکنده نموده اند،تمام مطالب در مورد بنده پیگیری تمام خواسته ها از مجرای قانوی بوده است.
وی در ادامه  به بیان کلامی از  مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) پرداخت وافزود:مقام معظم رهبری فرمودند: به حمد الله انتخابات در سلامت برگزار شد.و ایشان سلامت این انتخابات و دوره های قبل  را نشانه بی اعتباری حرف ایجاد کنندکان فتنه ۸۸ دانستند.

امام خمینی(ره) نیز در باب انتخابات فرمودند: باید مردم را برای انتخابات آزاد بگذاریم نه این طور باشد که فردی را بر مردم تحمیل کنیم.

امام جمعه کوهدشت در ادامه  ضمن بیان لزوم عمل همه جانبه به قانون در مورد اتفاقات صورت گرفته در کوهدشت اظهار داشت:  شیشه شکستن  و شعار دادن برعلیه مسئولین محکوم است.شایعاتی که دیگران پخش می‌کنند امام جمعه  گفته که این
عده معترض تجمع کنند، ابدا ما نگفته ایم.
حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی به تجمع برخی افراد جلو دفترش اشاره کرد و ادامه داد: آنها خودشان آمدند،من نگفتم،در ضمن من هم کوهدشتی ام  و هم امام جمعه ! آیا می بایست من

بلا نسبت به آن ها فحش می دادم!؟ من به آن ها گفتم در مجرای قانون باید به کارها رسیدگی کنند و نیز گفتم متفرق بشوند. چرا برخی از افراد بی دینی می‌کنند و این حرف ها را پشت سر من می زنند.
وی افزود: آن روز سخنرانی بنده نیز در مسجد  عرض نمودم که همه چیز بایستی در مجرای قانون پیگیری شود،و بروید به خانه هایتان و متفرق بشوید، در این بین عده ای هم به خانه هایشان رفتند. من نگفتم که تجمع کنند جلوی فرمانداری، من گفتم این کارها را نکنید و موجب خوشحالی آمریکا وشبکه بی بی سی نشوید.

وی در پایان  ضمن بیان اینکه نظام ما نظام اسلامی است افزود: اگر حقی ازکسانی ضایع شده،از راه قانون پیگیر باشند.ما برادریم، کوهدشت شهر ولایت وقانون است. و هرچه قانون تصمیم گرفت همان است ولاغیر.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.