امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۹ تعداد بازدید: ۱۰۲۴
print

رونمایی از کتاب مسافر ملکوت در استان لرستان ...

رونمایی از کتاب مسافر ملکوت در استان لرستان

کتاب "مسافر ملکوت" زندگی‌نامه و خاطرات طلبه و دانشجوی شهید علی عباس حسین‌پور در خرم‌آباد رونمایی شد.

  کتاب «مسافر ملکوت» زندگی‌نامه و خاطرات طلبه و دانشجوی شهید علی عباس حسین‌پور شامگاه شنبه با حضور معاون فرهنگی سپاه استان لرستان، مسئول بسیج طلاب استان، مدیرکل صنعت و معدن لرستان و همرزم شهید حسین‌پور و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در محل «پاتوق کتاب»شهرستان خرم‌آباد رونمایی شد.

فاطمه سپهوند گردآورنده کتاب «مسافر ملکوت» و مدیر موسسه فرهنگی مذهبی گنج عظیم در این مراسم، اظهار داشت: کتاب «مسافر ملکوت» توسط موسسه فرهنگی مذهبی گنج عظیم جمع‌آوری شده و کار تهیه زندگینامه شهید از آبان ماه 93 آغاز و تا آبان 94 به پایان رسید و چاپ این کتاب ارزشمند را نیز گروه فرهنگی «ابراهیم هادی» انجام داده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس سال 94، فرمودند، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد شهدای عزیز را کم‌فروغ سازد؛ شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی مظهر حیات، حضور و درخشندگی است و این ماییم که با اتصال به این مفهوم برای خود، کشور خود بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

کوتاهی در معرفی شهدای لرستان

گردآورنده کتاب «مسافر ملکوت» عنوان کرد: با عنایت به لطف خداوند متعال، نظر شهید علی عباس حسین‌پور به ‌ویژه همکاری و حمایت‌های معنوی خانواده شهید و تلاش‌های خالصانه و به وقفه خادمان شهداء در اقدامی شریف و شایسته به پاس قدرانی از شأن و مقام شهید گران‌قدر علی عباس حسین‌پور پاره‌ای از خاطرات به‌ جامانده از شهید در کتاب مسافر ملکوت گردآوری شد.

وی بیان کرد: مجموعه مسافر ملکوت مربوط به زندگی‌نامه دلاور مردی از خطه لرستان است که در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مجاهدت کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.