امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۸ تعداد بازدید: ۳۷۴
print

به گفته بخشدار سیلاخور روستای سفید کن از توابع این بخش از شهرستان دروود به خاطر بارش شدید و سیلاب در محاصره کامل آب قرار گرفته است.

روستای سفید کن از توابع بخش سیلاخور در محاصره کامل آب قرار گرفت

 به گفته بخشدار سیلاخور روستای سفید کن از توابع این بخش از شهرستان دروود به خاطر بارش شدید وخطر سیلاب ادر محاصره کامل آب قرار گرفته است.

بخشدار سیلاخور به خبرنگاران گفت: به خاطر شدت بارشها این روستا درمحاصره کامل سیلاب قرار گرفته وهمچنین تمامی راه‌های ارتباطی این روستا با روستاهای اطراف و شهرستان‌های همجوار مسدود شده است.

وی اضافه کرد: ساعاتی قبل فرماندار دورود به همراه دیگر اعضای ستاد مدیریت بحران دروود جهت بررسی وضعیت این روستا و انجام اقدامات اولیه در منطقه حاضرشده و به کمک فرماندار پیگیری‌های لازمبرای امدادرسانی به مردم این روستا انجام گرفته است .

بخشدار سیلاخور با تاکید براینکه روستای سفید کن در محاصره کامل آب قرار گرفته است وهیچ راه دسترسی به بیرون وجود ندارد خاطر نشان کرد:درخواست امداد هوایی و اعزام بالگرد به منطقه را داده‌ایم تا علاوه بر اقلام امدادی جیره غذایی نیز به این روستا منتقل شود.

همچنین وی به خبرنگاران گفت: در صورت ادامه بارش ها لازم می دانیم که کار انتقال ساکنین و تخلیه روستا را به انجام برسانیم . .

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.