امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۱۳ تعداد بازدید: ۸۰۲
print

نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان طی مراسمی با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان ظهر امروز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و ... در محل مصلای الغدیر خرم آباد افتتاح شد.

حجت الاسلام حمید رضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ ناشر مطرح کشور در این نمایشگاه کتاب اظهار داشت: در مجموع نمایشگاه کتاب لرستان در قالب ۲۲۰ غرفه برپا شده است.

وی از تخفیف ۳۰ درصدی در نمایشگاه کتاب لرستان خبر داد و عنوان کرد: از این ۳۰ درصد، ۲۰ درصد توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۰ درصد نیز توسط ناشران تخفیف داده می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه امیدواریم این نمایشگاه به صورت کیفی و همچنین با حضور گسترده مردم مواجه شود عنوان کرد: این نمایشگاه همزمان با آغاز سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان برپا شده و به طور حتم با استقبال مردم مواجه خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.