امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱۳ تعداد بازدید: ۱۶۶
print

آیت الله سید احمدمیر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:مهمترین محصول هرجامعه ای تولید اندیشه است و تفکر جامعه نیزمدیون مقام معلم است

نماینده ولی فقیه در لرستانتولید اندیشه وتفکر جامعه مدیون مقام معلم است

  آیت الله سید احمدمیر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:مهمترین محصول هرجامعه ای تولید اندیشه است و تفکر جامعه نیزمدیون مقام معلم است .

وی که امروز درمراسم بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان برگزیده این استان سخن می گفت خطاب به حاضران بیان کرد : نخبگان ،اساتید ،پژوهشگران و صنعتگران همگی حاصل تلاش معلمان جامعه هستند ودر حقیقت تعالی جامعه در گرو تفکر معلم است .

آیت الله میر عمادی با اشاره به اینکه مقام شامخ معلم با نام اندیشمند بزرگ شهید مطهری گره خورده است عنوان کرد : این مسئله رسالت معلمان جامعه ایران اسلامی را سنگین تر کرده است.

وی تصریح کرد : در حالی که شهید مطهری درحوزه و دانشگاه با تفکرهای مختلفی روبرو بود اما در برابر تمای تفکرهای باطل ایستادگی کرد .

امام جمعه خرم آبادخاطر نشان کرد :تفکر شهید مطهری شاخص و میزان بود و تفکرات باطل مادی گرایی ،امپریالیستی و التقاطی را با شجاعت مورد نقد قرار داد و با شجاعت و استدلال در مقابل آنها ایستاد .

آیت الله میر عمادی افزود: تفکر معلم بر خواسته از فطرت است و شهید مطهری با فطرت پاک در راه مبارزه با تفکرات اشتباه و منحرف کننده قلم زد و به مقام شهادت نائل شد .

وی با بیان این مطلب که رسالت معلمی با عنوان آموزش و پرورش هم راستا و هم معنا است یادآور شد: معلم در مقام تعلیم و تربیت باید با نگاه تخصصی به شاگرد پروری و توانمند سازی بپردازد .

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد : در امر تربیت توجه به دین محوری باید به عنوان یکی از اولویت های آموزشی مورد توجه قرا گیرد.

آیت الله سید احمد میر عمادی در پایان گفت : معلمان باید با روحیه انقلابی در راستای معرفی اسلام ناب محمدی در حالی که اسلام آمریکائی و اسلام غربی و اسلام رفاه طلبان در کمین جوانان جامعه اسلامی است ، تلاش نمایند .

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.