امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۸۶۵
print

پیش بینی تور رایگان شهرداری خرم آباد برای مسافران نوروزی

 لرستان "عیدی بیرانوند" شهردار خرم آباددر جلسه کارگروه گردشگری لرستان با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی شهرداری خرم آباد برای ایام نوروز گفت: از سوی شهرداری خرم آباد ستاد نوروزی را راه اندازی کرده ایم.

عیدی بیرانوند از استقرار چادرهای اقامتی در ورودی‌های شهر خرم آباد برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: این چادرهای اقامتی در 4 پارک سطح شهر خرم آباد در نظر گرفته شده‌اند.
شهردار خرم آباد با اشاره به استقرار ۴۰۰ تخته چادر از سوی شهرداری خرم آباد در سطح پارک‌های این شهر عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم هلال احمر استان نیز ۲۵۰ چادر دیگر در اختیار شهرداری خرم آباد برای اسکان مسافران نوروزی قرار دهد.
بیرانوند از ایجاد کمپ استقبال از مسافران نوروزی در محل مسجد آیت الله کمالوند خرم آباد در ورودی شهر نیز خبر داد واضافه کرد: برگزاری تورهای گردشگری رایگان برای مسافران و میهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌های شهرداری خرم آباد محسوب می‌شود.

ساخت پروژه روگذر شریعتی به میدان امام(ره) به زودی آغاز می‌شود
عضو شورای اسلامی شهرخرم آباد نیزگفت: کلنگ پروژه زیرگذرشریعتی به میدان امام(ره) درآینده ای نزدیک برزمین زده می‌شود.
"سیف الدین آشتیانی" در این نشست افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهرداری و شورای شهر پروژه زیرگذر شریعتی به میدان امام(ره) اجرایی می‌شود.
آشتیانی بیان کرد: پس از مصوب شدن ساخت پل روگذرکوی فلسطین در شورای شهر، شهردار واعضا شورای اسلامی شهرخرم آباد پیگیر انتخاب سرمایه گذار شدند.
وی عنوان کرد: قرارگاه خاتم قرار است 3پروژه را در سطح شهر انجام دهد که یکی از این پروژه‌ها رو گذرشریعتی به میدان امام(ره) است.

هزینه مورد نیاز
این عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد به هزینه مورد نیاز برای اجرای این پروژه اشاره کرد‌و گفت: هزینه مورد نظر برای اجرای روگذر شریعتی به میدان امام(ره) 30میلیارد تومان است.
آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود به نبود راه ارتباطی کوی فلسطین به میدان امام(ره) اشاره کرد.
آشتیانی تصریح کرد: نبود زیرگذرموجب شده است صاحبان خودرو از میدان بسیج «شمشیرآباد» به سمت میدان امام (ره) بروند که این موضوع اتلاف انرژی و وقت را به دنبال دارد.

توجه به مطالبات شهروندان
وی اشاره کرد: وظیفه متولیان و مسئولان حوزه مدیریت شهری ایجاد رفاه و آسایش شهروندان است.
عضو شورای شهر خرم آباد ادامه داد:: اعضای شورای اسلامی شهرهمه تلاش خود را در مورد رسیدگی به مطالبات شهروندان انجام می‌دهند.
سیف الدین آشتیانی تصریح کرد: اجرای این روگذر می‌تواند گام مهمی در زمینه بهبود خدمات شهری و روان سازی ترافیک باشد.


 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.