امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۷ تعداد بازدید: ۴۱۷
print

اجرای ۱۲۰۰برنامه فرهنگی و قرانی در سال ۹۴ در استان لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و قرآنی در سال ۹۴ در این استان خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: باید با استفاده از همه ظرفیتها تلاش کنیم در مجموعه های مختلف، آحاد جامعه را با رویکرد های دشمن و ابزارها و تکنیک‌های آنها آشنا کنیم و روش‌های مقابله با تهاجم فرهنگی را به آنها بیاموزیم، البته مهمترین کاری که باید اتفاق بیفتد مصونیت سازی افراد درمقابل هجمه دشمن است یعنی جوانان ما در مقابل شیطنت های دشمن واکسینه شوند.

 وی افزود: در این راستا جلسات متعدد و موثری  برای رفع مسائل و چالش های  فرهنگی و تقویت فعالیت‌های دینی و مذهبی در سطح استان در سال ۹۴ با کارگروه های‌ استانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش وپرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، جهاد دانشگاهی و دیگر ادارات با همکاری و حمایت  نماینده  ولی فقیه دراین استان  برگزار شد که خروجی های بسیار مفید و حائزاهمیتی داشت.

 حجت‌الاسلام مهدوی  با تاکید بر ضرورت رعایت تنوع در برنامه‎های فرهنگی و دینی خاطر نشان کرد:  با توجه به نیاز گروههای هدف ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی با تنوع و ویژه گیهای خاص شامل: اعزام مبلغ  ،برگزاری گفتمانهای دینی ( در سطح مدارس،دانشگاه هها،حوزه های علمیه،مساجد و حسینیه ها )برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‎های  فرهنگی، برگزاری کلاس‎ها و دوره‎های آموزشی، توزیع کتب،  برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید و عرضه محصولات فرهنگی و دینی و...  در دستور کاراین اداره کل در سال ۹۴ قرار گرفت.

 مهدوی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استفاده های متفاوت از فضای سایبری در مقوله های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کار در این حوزه را مهم و اساسی دانست و تاکید کرد: همه باید در جبهه فرهنگی متحد و منسجم با بینش و بصیرت تلاش کنیم.

 وی در پایان سخنان خود خواستارگسترش برنامه‎ها تا دل روستاها و توجه به اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح مناطق محروم استان شد و گفت: در صورت وجود عزم ملی و مدیریت جهادی در اجرای برنامه‎ها می‎توان در راستای تحول چشمگیر در حوزه فرهنگ گام های بلند و موثری را برداشت.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.