امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۳۱ تعداد بازدید: ۱۸۱
print

شرکت ۲۲۰۸۲ نفر در برنامه های قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در سال ۱۳۹۴

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از شرکت ۲۲۰۸۲ نفر در برنامه های قرآنی این اداره کل در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر گفت:توجه به قرآن، تذکر معانی و مفاهیم قرآن سازنده است و زمینه سلوک معنوی را فراهم می‌کند و ما باید تلاش کنیم هر چه بیشتر با این کتاب عزیز الهی انس بگیریم.

 

وی افزود: اهمیت دادن به برنامه های قرآنی  و تلاش در جهت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی درجامعه از مهمترین پایه های  فعالیتهای تبلیغات
اسلامی است که باید با جدیت و اهتمام کامل پیگیری و اجرا شود.

 

مهدوی قرآن را تنها راه نجات انسان‌ها و هدایت‌گر آنها به سوی کمال و سعادت دانست و اظهارداشت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی و قرائت درست و عمل به آموزه‌های این کتاب ارزشمند در جامعه باید نهادهای متولی بیش از پیش در این خصوص برنامه‌ریزی داشته باشند.

 

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در طول سال ۱۳۹۴ تعداد ۲۲۰۸۲ نفر در برنامه های قرآنی این اداره کل شرکت کرده که  این تعداد عمدتاَ در برنامه های آموزشی اداره مشتمل بر دوره های متنوع آموزشی اعم از عمومی، متوسطه و تخصصی در رشته های مختلف قرائت، مفاهیم، حفظ، تفسیر و... حضور یافته اند و مراسم، محافل و جشنواره های تبلیغی-ترویجی و مسابقات نیز از دیگر برنامه های اجرا شده می باشد که تعداد قابل توجهی شرکت کننده داشته است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.