امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱۴ تعداد بازدید: ۳۹۷
print

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با کارکنان تبلیغات اسلامی دلفان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی دلفان دیدار و گفتگو کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی امین، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در محل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام مهدوی با کارکنان به گفتگو پرداخته و از نزدیک در جریان امور و برنامه های این اداره قرار گرفت. حجت‌الاسلام مهدوی ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث به کارکنان حاضر درجلسه افزود: امسال بنابر فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است ویکی از دستگاههایی که وظیفه خود می داند در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کند سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان گزارشی از نحوه فعالیت این اداره در زمینه برنامه های فرهنگی، دینی و تعداد کانون های فرهنگی، موسسات قرآنی، خانه های قرآن روستایی، روحانیون، هیئت های مذهبی و کانون مداحان را به سمع مدیر کل رساند. گفتنی است در ادامه این دیدار آقای خرم آبادی، مسئول طرح و برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی نیز حضور داشت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.