امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۷ تعداد بازدید: ۲۸۳
print

سرکشی وبازدید مدیر کل و معاونت محترم فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله

مدیر کل و معاونت محترم فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله سرکشی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی امین مدیر کل محترم  و  حجت‌الاسلام غلامی معاونت محترم فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ازاداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله بازدید وسرکشی نمودند.

در این بازدید که به منظور ارزیابی عملکرد وطرح برنامه های سال ۹۵صورت گرفت حجت‌الاسلام شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از فعالیت های فرهنگی تبلیغی واداری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان را ارائه نمود.

درادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی امین مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تقدیر وتشکر از فعالیتهای فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در سخنانی با اشاره به اینکه رمز موفقیت هر اداره وحدت رویه  وهمدلی همکاران آن اداره است کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله  را به تداوم این روحیه که موجب افزایش راندمان وبازده  کاری است سفارش نمودند.

ایشان درادامه با اشاره به نقش ولایت فقیه در کشور  افزودند: الحمدالله ولایت پذیری در جای جای زندگی ومناسبات اجتماعی مردم وجوددارد و آرامش موجود در کشور به خاطر این است که همه در تمام تحولات اجتماعی و سیاسی فصل الخطاب را بیانات گهر بار مقام معظم رهبری (دامه الظله العالی) می دانند.

حجت‌الاسلام مهدوی در پایان با اشاره به شعارسال خاطر نشان ساخت: اکنون زمان برداشتن گامهای نهایی در حوزه اقتصاد مقاومتی است وهمه در هر پست وشغل و مسئولیتی باید طبق رهنمودها و توصیه های رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.

گفتنی است درادامه حجت‌الاسلام شاهیوندی برخی از نقایص  جزیی اداری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله را برشمرد ومدیر کل محترم برای رفع آن ها قول مساعد دادند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.