امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ تعداد بازدید: ۴۰۳
print

اساسی ترین وصف انقلاب ایران، «اسلامی» بودن آن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: اساسی ترین وصف انقلاب ایران، «اسلامی» بودن آن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبر نگار دفتر روابط عمومی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران از ۱۲ تا ۲۲ بهمن یادآور حماسه ای به یاد ماندنی و تاریخی در اذهان ایرانیان سربلند است.

 وی افزود: انقلاب اسلامی تلاشی برای زنده کردن خدا در محور حیات انسان و نیز، روشی برای زندگی فراتر از همه اختلافات ملی، قومی و مذهبی است که  حرکت و آثارش در چارچوب مرزهای یک کشور خلاصه نمی شود، بلکه دیدگاه فراملی دارد.

 وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها برای بهبود وضع معاش مردم شکل نگرفت،بلکه فراتر از این، یک ماهیت ارزشی و دینی دارد و از این رو، اساسی ترین وصف انقلاب ایران، «اسلامی» بودن آن است.

  وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: خدا را شاکریم که پرچم پرافتخار این انقلاب باشکوه امروز در دستان مردی  از سلاله پیامبر زعیم عالیقدری چون رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمده است طبعاً گام نهادن در جای پای خمینی کبیر(ره) امری بس خطیر بوده که از عهده فرزانه ‌ای فرهیخته همانند ایشان برمی‌آید و تأسی از فرمان و رهنمودهای خردمندانه و داهیانه معظم‌ له از سوی آحاد این ملت شهید پرور موجب تداوم این راه خطیر تا انقلاب مهدی موعود (عج) است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.