امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۷ تعداد بازدید: ۲۶۹
print

اعزام ۳۲۰ مبلغ ویژه اعیاد شعبانیه در استان لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از از اعزام ۳۲۰ مبلغ ویژه اعیاد شعبانیه به مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر، گفت: اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است و در این دهه باید نوعی پیوند عمیق و ارتباط شایسته میان جوانان و اهل بیت (ع) ایجاد شود . 

 وی اظهار داشت: این اداره کل با اعزام ۳۲۰ مبلغ  در سطح مساجد و هیئت‌های مذهبی بررسی و تببین مهدویت را در دستور کار آنها قرار داد.

وی تصریح کرد: سخنرانی، اقامه نماز جماعت، برگزاری جشن و سرور، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز، برگزاری جلسات مشاوره دینی و اخلاق و احکام،برگزاری کرسی های پرسش و پاسخ،تشکیل حلقه های معرفت و تبلیغ چهره به چهره از جمله فعالیت های مبلغین در اعیاد شعبانیه است.

 وی افزود: تبیین اهداف حقیقی ظهور، تحلیل علمی و مسائل عرفان های نو ظهور،بررسی جریان‌های انحر افی، تبیین موضوع و عقاید تکویری ها، نقش جوانان در حکومت مهدوی، شبهات مهدویت، وظایف منتظران در زمان غیبت، مدعیان دروغین و ارتباط با امام زمان(عج) از جمله موضوعاتی است که مبلغین اعزامی  پیرامون آن سخن خواهند گفت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.