امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۷ تعداد بازدید: ۳۷۴
print

اولین جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این جلسه حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال نو، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، گفت: شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب و مطرح می‌­شود چراغ راهی برای مسئولان و ملت ایران است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.

 وی تصریح کرد: نام سال بیشتر برای این است که جامعه و به‌ویژه جوانان در فضای یک شعار و یک نام تربیت شوند. هر کسی که دلش به حال کشور می‌سوزد و می‌خواهد این کشور بهتر پیشرفت و رشد کند، وظیفه دارد که آن نام و آن شعار را توضیح دهد در واقع تمرکز ملی روی یک مفهوم مثل نام سال باعث می‌شود که آن مفهوم عمیق‌تر در اذهان مردم جای بگیرد.

 وی اظهارداشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند در واقع اقتصاد مقاومتی علاج بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است و در واقع پاسخی قابل‌ قبول و منطقی به بیشتر مطالبات مردمیخواهد بود.

وی درپایان سخنان خود عملکرد و فعالیتهای سال ۹۴ را مثبت ارزیابی و بر ارائه برنامه و طرح های سازنده وموثر در سال جاری تأکید کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه هریک از کارشناسان به ارائه گزارش عملکرد حوزه کاری خود درسال ۹۴ پرداخت.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.