امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۴ تعداد بازدید: ۳۲۶
print

برگزاری جلسه هماهنگی و همکاری در برگزاری طرح های زیربنایی و ماندگار قرآنی لرستان

جلسه هماهنگی و همکاری در برگزاری طرح های زیربنایی و ماندگار قرآنی لرستان در دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این جلسه  محمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت:اهمیت دادن به برنامه های قرآنی  و تلاش در جهت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی درجامعه از مهمترین پایه های  فعالیتهای تبلیغات اسلامی است که باید با جدیت و اهتمام کامل پیگیری و اجرا شود.

 وی قرآن را تنها راه نجات انسان‌ها وهدایت‌گر آنها به سوی کمال و سعادت دانست و گفت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی و قرائت درست و عمل به آموزه‌های این کتاب ارزشمند در جامعه باید نهادهای متولی بیش از پیش در این خصوص برنامه‌ریزی داشته باشند.

 

 

  گفتنی است،در ادامه این  جلسه میثم کشکولی، دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان گفت:گر جامعه به سوی حیات طیبه مورد نظر کلام و حیانی حرکت کند، معضلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به حداقل خواهد رسید.

  وی افزود: علل مهجوریت قرآن کریم از ابعاد مختلفی قابل بررسی است، لذا اگر بخواهیم از قرآن کریم مهجوریت‌زدایی کنیم نیاز به عزم جدی تمام جامعه اسلامی دارد همه قشرجامعه اسلامی اعم از: مسئولان فرهنگی، خانواده‌ها وتک تک  افراد وظیفه دارند که تمام سعی و تلاش خود را نسبت به فراگیری وآموزش علوم قرآنی برای نسل گلهای بوستان انقلاب انجام دهند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.