امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۲۸۷
print

مهم‌ترین اتفاق سال 94 از نگاه شما چیست؟

 آخرین هفته کاری سال 1394 آغاز شده و بد نیست در این آخرین روزهای سال نگاهی بیندازیم به این نزدیک 51 هفته پشت سر و ببینیم چه اتفاقات ریز و درشتی را پشت سر گذاشتیم. روزهایی که با هم خندیدیم و روزهای که گریستیم!

 
بی‌شک بسیاری از شماها بنا به یک روال معمول در این روزهای پایان سال نگاهی به کارهایتان در یک سال گذشته می‌اندازید و آن را سبک سنگین می‌کنید. حالا می‌خواهیم چنین سبک و سنگینی را در حوزه اخبار یک سال اخیر انجام دهیم. نگاهی به یک سال گذشته صف طولانی از اخبار مهم را مقابل چشمانمان ردیف می‌کند که بی‌شک اخبار سیاسی با توجه به ماجرای برجام و انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در صدر آن قرار دارد. اما قطعا برای همه اخبار سیاسی و موارد برشمرده بالا مهم‌ترین خبرهای سال نبودند و بودند اخباری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و یا سایر حوزه‌ها که از نظر خیلی‌های دیگر مهم‌ترین اتفاق سال بودند. 
 
اکنون می‌خواهیم نظر شما را بدانیم. از دریچه نگاه شما به اخبار و اتفاقات یک سال اخیر کدام خبر، کدام اتفاق مهم‌ترین رویداد سال 1394 بود؟
 
 
نظرهای شما زیر همین خبر منتشر میشود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.