امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ تعداد بازدید: ۳۱۳
print

مسجد شاخص

۳۰۰ مسجد شاخص به صورت ویژه مجری برگزاری جشن های انقلاب اسلامی در لرستان

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری جشن های انقلاب اسلامی در ۳۰۰ مسجد شاخص این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و اموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: مسجد از مهم‌ترین، با سابقه‌ترین و موثرترین نهادهای جامعه اسلامی به شمار می‌آید و همواره در طول تاریخ اسلام، نقش بنیادین و محوری در شکل گیری تمدن اسلامی و پیشرفت جامعه ایفا کرده است.

 وی افزود: برنامه ریزی در راستای پاسخگویی به سوالات و رفع شبهات ونیز جلب و جذب جوانان و آشناسازی آنان به مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب، بهره گیری از توانمندی های مردمی در جهت شادابی و طراوت مراسم ایام الله دهه مبارک فجر به‌ویژه مراسم دوازدهم و بیست و دوم بهمن، انجام برنامه ریزی شایسته به منظور تکریم از مقام والای ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده های ایشان، از جمله دیگر برنامه‌هاست..

 وی اظهار داشت: ۳۰۰ مسجد شاخص به صورت ویژه مجری برگزاری جشن های انقلاب اسلامی می باشند که  برگزاری جشن های انقلاب اسلامی،تشکیل جلسات ختم قرآن کریم در مساجد و نثار ثواب قرائت قرآن به روح پرفتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بزرگداشت، برگزاری ۹ یادواره شهدای انقلاب اسلامی،برگزاری محافل قرآنی (محفل انس با قرآن)،سر دادن بانگ الله اکبر  سخنرانی ائمه محترم جماعات، ده شب ده مسجد، گفتمان­های دینی وی در پایان سخنان خود گفت: انعکاس اقدامات صورت گرفته در رسانه­های جمعی،فعال­سازی کلیه پایگاه­های اطلاع­رسانی از جمله پورتال مساجد،
وبلاگ تشکل­های وابسته، تبیان و.. . جهت درج محتوا و انعکاس اخبار برنامه­های مساجد در دهه مبارک فجر،هماهنگی با شبکه تبلیغ و روحانیون مستقر و اطلاع­رسانی و اجرای برنامه در مساجد محوری شهرستان از دیگر برنامه های قابل اجرا در دهه فجر در سطح مساجد این استان می باشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.