امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۴ تعداد بازدید: ۴۰۳
print

اولین جلسه شورای استانی مبارزه با آسیبهای اجتماعی لرستان برگزار شد

اولین جلسه شورای استانی مبارزه با آسیبهای اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این جلسه حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: آسیب شناسی اجتماعی مطالعه و ریشه یابی بی نظمی ها، ناهنجاری ها و آسیب هایی نظیر بیکاری، اعتیاد، فقر، خودکشی، طلاق و...، همراه با علل و شیوه های پیش گیری و درمان آن ها و نیز مطالعه شرایط بیمارگونه و نابسامانی اجتماعی است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی همه جانبه برای پیشگیری از آن، اظهارداشت: تجربه ثابت کرده که برای مقابله با آسیب های اجتماعی اقدامات جزیره ای و جداگانه نمی تواند اثربخشی لازم را داشته باشد لذا  موفقیت در این عرصه نیازمند همکاری های شبکه ای و هم افزایی ظرفیت نهادها و دستگاه های مختلف است و باید نظام مند، علمی و سازمان یافته حرکت کنیم.

گفتنی است،در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون آسیبهای اجتماعی برگزاری جلسات شورای به صورت ماهیانه،تشکیل کمیته بازرسی جهت اجرایی شدن مصوبات شورای و ارائه راهکار به منظور پیشگیری از طلاق بع تصویب رسید.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.