امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۶۱۶
print

کتاب ” ناموران علمی و فرهنگی معاصر استان لرستان”

  کتاب “ ناموران علمی و فرهنگی معاصر استان لرستان” حاوی اطلاعاتی مبسوط در خصوص استادانی چون مهرداد اوستا- عبدالحسین زرینکوب -یت‌الله روح‌الله کمالوند-- آیت‌الله‌العظمی بروجردی و … منتشر شد.

 پایگاه تحلیلی-خبری میرملاس نیوز در تاریخ 25 خرداد سال جاری ، در حالی خبر چاپ این کتاب را درج کرد که این دایره المعارف، مراحل پایانی چاپ و نشر را طی می کرد و اکنون پس از گذشت کمتر از سه ماه روانه ی بازار فرهنگ شده است. 

 کار پژوهش این اثر توسط آقای علی داد برزویی انجام گرفته است. مولف این اثر به طور دقیق به زندگی نامه ، آثار و خدمات ۲۷۲ تن از شخصیت های نامی استان لرستان از دوره مشرطیت (۱۲۸۵) تا ۱۳۹۰به صورت یک دایره المعارف و بر اساس الفبا پرداخته است.
در این دانش نامه ، علاوه بر نام های ذکر شده و شمار زیادی از تاثیرگذاران علمی و فرهنگی استان لرستان ، از شهرستان کوهدشت نیز به زندگی نامه ی افرادی چون ” نادر آزادبخت، جهان شاه آزادبخت، محمدرضا آدینه وند قبادی، ایرج رحمانپور، کرم رضا پیریایی، محمد احسان تقی زاده، علیآقا حسین پور، اسفندیار غضنفری امرایی، محمد جعفر محمدزاده، حشمت الله محمدی لرستانی و سیدضیا معینی” پرداخته شده است.

این کتاب در تیراژ ۱۵۰۰ جلد و با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان، توسط انتشارات شاپور خواست در شهریور ۱۳۹۱ منتشر شد.

لازم به ذکر است، طراحی روی جلد این کتاب را نیز هنرمند کوهدشتی ، آقای علیآقا حسین پور بر عهده داشته است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.