امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۳ تعداد بازدید: ۱۹۵
print

نماینده منتخب مردم حوزه خرم آباد وچگنی دردهمین دوره مجلس امروز ظهر درطی دیدار با فعالان اقتصادی وبخش خصوصی لرستان بیان داشت: مجلس دهم باید بیشتر از آنکه پیگیر وضع قانون جدید باشد بر اجرای درست قوانین نظارت کند

مجلس دهم باید بر اجرای درست قوانین نظارت کند

 نماینده منتخب مردم حوزه خرم آباد وچگنی دردهمین دوره مجلس امروز ظهر درطی   دیدار با فعالان اقتصادی وبخش خصوصی لرستان بیان داشت: مجلس دهم باید بیشتر از آنکه پیگیر وضع قانون جدید باشد بر اجرای درست قوانین نظارت کند.

محمد بیرانوندی  با بیان این مطلب خطاب به حضار در جلسه گفت: اکنون ما در کشور با تورم قانون مواجه هستیم لذا در مجلس دهم تباید تلاش کرد تا  تصویب قوانین جدید بر حسب ضرورت باشد.

وی خاطر نشان کرد: در لرستان در حوزه هایی مانند ایده، تئوری ، نیروی انسانی و منابع ، توانمندی ها وظرفیت های بالایی وجود داردولی متاسفانه  بسیاری از مردم استان ما هنوز در تامین مایحتاج اولیه زندگی خود دچار مشکل هستند.

نماینده منتخب مردم خرم آباد در مجلس دهم  عنوان کرد:با این که شعار پس از انقلاب توزیع عادلانه ثروت و قدرت بود ولیکن  لرستان همیشه به طور میانگین در راس بیکاران کشور قرار دارد.

بیرانوندی به چالشهای زیست محیطی لرستان وضرر وزیانهای  عبور دو خط انتقال نفت از لرستان در این خصوص اشاره کرد وافزود:عبوراین خطوط لوله نفت نه تنها برای ما سودی نداشته بلکه  موجب خسارات زیست محیطی فراوانی به استان شده است.

وی با بان اینکه  میانگین اراضی آبی لرستان و کشور به ترتیب 25 و 45 درصد است صنعت را از دغدغه های اصلی برشمرد و بیان داشت:  برای بهبود گمرک لرستان، باید برخی قوانین تصویب شودچراکه به دلیل نبود برخی تسهیلات در این گمرک، تولیدات استان از طریق سایر گمرکات صادر می شود.

این نماینده اصلاح طلب لرستانی در مجلس بابیان اینکه سرانه عمرانی برخی استان ها چهارهزار تا 4 هزار و 200 تومان است تصریح کرد: این میزان در لرستان به دلیل رکود ، 167 تومان است.

محمد بیرانوندی اظهار داشت: موضوع امنیت و احساس امنیت با یکدیگر فرق دارند که برای رونق و توسعه اقتصادی ، احساس امنیت بسیار مهم است و باید وجود داشته باشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.