امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۷ تعداد بازدید: ۵۵۶
print

دیدار مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد

محمد لروند مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با حجت‌الاسلام صادق جعفرپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوجرد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این دیدار حجت‌الاسلام صادق جعفرپور رئیس اداره  تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: بازنگری و بررسی آسیبها و نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در حوزه های تخصصی قرآن باید با جدیت و برنامه ریزی مناسب پیگیری شود تا نتیجه مطلوب که همان نهادینه شدن فرهنگ قرآن در جامعه است حاصل شود.
وی افزود: قرآن کریم زمینه و بستر مناسبی جهت تربیت و پرورش جامعه به‌ویژه قشر جوان ونوجوان دارد که اگر به درستی و براساس اصول علمی از این بستر استفاده بهینه شود می توان به واکسینه شدن جامعه در برابر تهاجم و ترفند های دشمنان نظام اسلامی امیدوار بود.
وی اظهار داشت: فعالین حوزه های تخصصی و متعلمین قرآنی باید نسبت به رعایت اصول اسلامی و اخلاقی اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشند تا عمل آنها از تأثیر گذاری بیشتری برخوردار شده و بعنوان الگو به جامعه معرفی شوند.
وی تصریح کرد: فعال کردن جلسات قرآنی خانگی،برگزاری محافل و جلسات قرآنی در مناطق و محلات مختلف،بررسی و نظارت بر حوزه های تخصصی قرآن،برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی،راه اندازی حلقه های مردمی و معرفتی و تعامل و همکاری بیشتر با آموزش و پرورش و مراکز علمی می تواند در جهت توسعه فرهنگ قرآن در جامعه بسیار موثر باشد.
وی در پایان سخنان خود استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغین و روحانیون را در مباحث قرآنی مورد تأکید قرار داد.
گفتنی است در ادامه این دیدار محمد لروند مسئول دار القرآن الکریم لرستان ضمن مثبت ارزیابی کردن برنامه و فعالیت های قرآنی تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: مباحث قرآنی،روخوانی و روانخوانی،قرائت و مفاهیم قرآن کریم ظاهر قرآن رانشان می دهند لذا آنچه که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد توجه به بطن قرآن که همان اخلاقیات و رعایت اصول اسلامی است.
وی افزود: برگزاری مجالس و کلاس های قرآنی در سطح جامعه و خانواده می تواند بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی را مرتفع سازد لذا همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی به‌ویژه دستگاههای فرهنگی و تبلیغی لازم و ضروری به نظر می رسد.
لازم به ذکر است این دیدار روز یکشنبه ۱۶ اسفند ماه ۹۴ انجام شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.