امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۰ تعداد بازدید: ۳۶۹
print

برنامه‌ریزی برای کاهش۱۰ درصدی تلفات تصادفات ایام نوروز در لرستان

استاندار لرستان از برنامه ریزی برای کاهش ۱۰ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در ایام نوروز خبر داد.

 هوشنگ بازوند شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه حمل و نقل و ایمنی سوانح رانندگی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی های صورت گرفته در این کارگروه به دنبال کاهش ۱۰ درصدی تلفات تصادفات در ایام نوروز هستیم، اظهار داشت: برای تحقق این امر باید تعداد تلفات تصادفات رانندگی در این ایام به زیر ۲۳ نفر برسد.

وی با بیان اینکه ابرازی که برای رسیدن به این هدف نیاز است را دستگاه های ذی ربط باید اعلام کنند، تصریح کرد: ۶۲ درصد تلفات تلفات تصادفات در ایام نوروز سال ۹۴ در دم بوده که این آمار بیان گر شدت تصادفات است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۲۳ درصد تلفات تصادفت در ایام نوروز ۹۴ مربوط به کشته هایی است که در بیمارستان بوده اند، افزود: ۱۹ درصد این تلفات نیز مربوط به زمان انتقال مجروحین تصادفات به بیمارستان است.

بازوند با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۵ باید برنامه ریزی شود تا از طریق سیستم های کنترل نامحسوس همه راه های ارتباطی بررسی شوند، تصریح کرد: اگر امکانات دستگاه ها در این رابطه کم است اطلاع دهند تا همه امکانات لازم تامین شود.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال در رابطه با سفرهای نوروزی «نوروزی شاد با سفر ایمن» تعریف شده است، گفت: همه دستگاه ها باید برای تحقق این شعار همکاری کنند تا شاهد کاهش تلفات تصادفات در ایام نوروز باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.