امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۴ تعداد بازدید: ۹۰۶
print

پیکر سه شهید گمنام در شهرستان خرم آباد تشییع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد: تشییع پیکر سه شهید گمنام دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم اباد،بااعلام این خبرگفت: ورود پیکر پاک سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه حال و هوای خاصی به شهر خرم آباد داده است.

وی افزود:در ابتدای مراسم، نماز این سه شهید گمنام توسط آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و اقشار مختلف اقامه شد سپس کاروان عاشقان راه افتاد تا در حسینیه ثار الله(ع) توقف کند.

وی اظهار داشت:مردم شهر در طول مسیر دسته دسته خود را به کاروان شهدا می رسانند، بوی بغض و گریه شهر را فرا گرفته است و زنان و مردان چنان غرق در ماتم و عزا شده اند که گویی در حال وداع با عزیزان خود هستند.

وی تصریح کرد:اینجا همه چیز بوی غربت می دهد، بوی عشق، بوی ایثار، بوی فداکاری... امروز خرم آباد معطر به بوی بهشت است، معطر به بوی سروهای سبز و ماندگاری است که پس از سال ها دوری از وطن خویش امروز لبخندی شیرین بر لبان آن ها نقش خواهد بست.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.