امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۳ تعداد بازدید: ۵۰۸
print

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد برخورد قاطع با عاملان و آمران مفاسد اقتصادی صورت پذیرد

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: برخورد قاطع با عاملان و آمران مفاسد اقتصادی در جریان مسئله حقوق‌های نجومی صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاسم متقی‌نیا ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت پیگیری مسئله حقوق‌های نجومی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در توصیه‌های خود به قوای سه‌گانه برای جبران خدشه وارد شده به اعتماد مردم در جریان مسئله حقوق‌های نجومی به دولت توصیه کردند که در راستای پیشگیری از مفاسد دیگر برخورد بدون اغماض و گزینشی نبودن برخوردها با افراد مفسد تلاش کند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در پیگیری این مسئله از سوی قوه قضائیه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین از قوه قضائیه خواستند که نسبت به جلوگیری از ایجاد بسترهای فساد و برخورد با عاملان و آمران مفاسد اقتصادی گام بردارد و در این راستا نظارت دقیق داشته باشند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه نظارت پیوسته بر دستگاه‌های اجرایی و وضع قوانین پیشگیرانه نیز از انتظارات رهبر معظم انقلاب از قوه مقننه در راستای جلوگیری از مفاسد اقتصادی بوده افزود: البته پیش‌شرط برخورد با مفاسد این است که قانون‌گذار و مجری قانون خود پاک باشند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به اخلاص و پرکاری شهدای دولت بیان کرد: اخلاص، پرکاری و مردمی بودن سه ویژگی اصلی شهدای دولت بود که امروز نیز رهبر معظم انقلاب از دولت‌مردان این مطالبه را دارند که تا آخرین روز کاری خود برای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند.

متقی‌نیا با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب فرمودند با دشمنی طرف هستیم که حتی حق دفاع از خود را برای ما به رسمیت نمی‌شناسد که باوجود این دشمن باید به‌موقع و به هنگام عمل کنیم تا دشمن پشیمان شود.

وی با اشاره به تخریب صدها هکتار از منابع طبیعی استان لرستان از مسئولان و مردم خواست نسبت به غرس نهال اقدام کرده و افزود: خانواده‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی از اکنون باید برای غرس یک‌ میلیون نهال به یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برنامه‌ریزی کنند چرا که این اقدام راهی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است که شهدا قهرمانان هر ملت هستند و تکریم شهدا به زنده نگه‌داشتن هدف و راه آن‌هاست.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به فرارسیدن اول ذی‌حجه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: ازدواج ساده، پایین بودن مهریه، ساده زیستی، همتا بودن، مسئولیت‌پذیری، توجه به تربیت فرزند و دفاع از ولایت درس‌هایی است که می‌توان از زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گرفت چرا که راه نجات جوامع امروز ما الگوگیری و نزدیک شدن به ازدواج ساده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.