امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۳۰۹
print

ثبت­۲۷۸ نفر از مبلغین بروجردی در سامانه سجام

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از ثبت ­نام بیش از ۲۶۸ مبلغ و مبلغه این شهرستان در سامانه جامع اعزام مبلغ کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت ­الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبر، گفت: به منظور ساماندهی امور اعزام مبلغ و شناسایی مبلغین و مبلغات شهرستان بروجرد از سال گذشته اطلاع ­رسانی و پیگیری امور ثبت­ نام مبلغین و مبلغات در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: تا کنون تعداد ۲۷۸ نفر از مبلغین شبکه تبلیغ بروجرد  توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سامانه سجام به نشانی www. sajam.ir ثبت­ نام کرده و پس از ثبت درخواست، ارزیابی و تأیید استان، کد تبلیغی دائم، برای آنها صادر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد تصریح کرد ازمیان ثبت نام کنندگان ۱۶۲ نفر مبلغ و ۱۱۸ نفر مبلغه می باشند.

حجت­ الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری کلیه امور مربوط به ثبت درخواست، اعزام و ارائه گزارش، صرفا از طریق این سایت صورت گرفته و ارائه خدمات به مبلغین نیز صرفا با دریافت کد تبلیغی سجام صورت می ­پذیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.