امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۳ تعداد بازدید: ۲۰۸
print

آغاز ثبت نام دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی دلفان

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از آغاز ثبت نام برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در این دبیرستان ها خبر داد.

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، امین فاضلی با اعلام این خبر افزود: شکل گیری و پایه گذاری دبیرستانهای معارف اسلامی، برای تحقق مهم ترین آرمان های فرهنگی انقلاب اسلامی،یعنی پرورش نسلی خداجو است.

وی با اشاره به اینکه دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی صدرا زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی می باشند، افزود: با پایان امتحانات خرداد ماه دانش آموزان و اعلام نتایج، ثبت نام در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان دلفان آغاز شد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دلفان افزود: تامین نیروی‌های انسانی کارآمد، عالم،‌ عاقل و متعهد که زمینه پیشرفت کشور اسلامی مان را دنبال می‌کنند از دغدغه‌های ارزشمند مدیران مدارس معارف اسلامی صدراست. نوآوری و ابتکار در فعالیت‌های آموزشی وپرورشی، اهمیت نظام پرورشی و تربیت به سبک اسلامی و همچنین ارتقاء سطح دانش و فرزانگی دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی‌های مدارس معارف اسلامی صدرا همواره یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌های انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه هدف از تأسیس دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا، تربیت نخبگان دینی، علمی و تلفیق بصیرت دینی با دیگر آموزه‌های علمی است، افزود: توجه به اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری درخصوص خودسازی و جهاد علمی،‌ داشتن بینش سیاسی و قدرت تحلیل، برخورداری ازروحیه امر به معروف ونهی از منکر، حق‌جویی و حق‌خواهی و همچنین توجه به تکلیف در اخلاقیات و منش دانش‌آموزان مدارس معارف اسلامی صدرا از جمله دستاوردهای قابل تحسین و مهم می باشد.

فاضلی تصریح کرد: دانش آموزان عزیزی که قصد ثبت نام در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا را دارند می‌توانند برای آگاهی از شرایط ثبت نام با شماره تلفن ۳۲۷۴۰۵۶۰ تماس بگیرند و یا جهت ثبت نام  به دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا دلفان مراجعه نمایند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.