امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱ تعداد بازدید: ۳۲۴
print

 بازدید از مساجد برگزار کننده اعتکاف در دلفان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان ازمساجد برگزار کننده اعتکاف بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان از مساجد برگزار کننده اعتکاف و روند ثبت نام از متقاضیان حضور در اعتکاف بازدید کردند.
در این بازدید حجت‌الاسلام موسوی ضمن بررسی موقعیت مکانی مساجد، با هیئت امناء گفت و گو کرده و در جریان وضعیت فرهنگی، بهداشتی و غیره قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید گفت: شناخت مسجد با کارکردهای مختلف آن اصلی‌ترین دستاورد حضور معتکف در مساجد است، که باعث انس معتکفین با مسجد می‌شود چون لذت حضور در مسجد را حس می‌کند و این در خاطرات معتکفین مشهود است و ما به کسانی که می‌خواهند مسجد را به درستی و خالی از بدعت بشناسند پیشنهاد حضور در مسجد در ایام اعتکاف می‌دهیم.
رئیس اداره تبلیعات اسلامی دلفان خاطرنشان کرد: مسجد مرکز تجمع مؤمنان و بهترین مکان برای سازماندهی برنامه‌های دینی است مسجد سالم‌ترین مکان عمومی است که بر روی همگان باز است و مکان جلوه‌گر شدن تساوی بین انسان‌هاست چرا که فقیر و غنی، کوچک و بزرگ با یک چشم نگاه می‌شوند و ملاک برتری انسان‌ها تقواست.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.