امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۱۲ تعداد بازدید: ۲۰۳
print

برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۱۰۰ هیئت مذهبی دلفان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از فعالیت بیش‌از ۱۰۰ هیئت مذهبی این شهرستان برای برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام جعفرصادق(ع) خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با اعلام این خبراظهار داشت: با توجه به هماهنگی­‌های به‌عمل آمده به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) ویژه برنامه‌های عزاداری و سخنرانی در بیش‌از ۱۰۰ هیئت مذهبی شهرستان در نقاط مختلف شهر و روستاهای این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان این‌که امام جعفرصادق(ع) چشمه جود و سخاوت، نام‌آور شجاعت و فراست، کوه حلم و بردباری و جلوه هیبت وجلالت بود، ادامه داد: با هماهنگی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان دلفان،  آیین‌های سوگواری و عزاداری سالروز شهادت ششمین امام و پیشوای شیعیان جهان اسلام حضرت امام جعفرصادق(ع) در شب و روز ۲۵ شوال مصادف با نهم مردادماه در مساجد، حسینیه‌ها، محافل دینی، مراکز و مؤسسات قرآنی و هیئات مذهبی برگزار شد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.