امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۸ تعداد بازدید: ۲۲۸
print

طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در دلفان اجرا می‌شود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام صادق احمدی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با اشاره به برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» گفت: این طرح در مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف به اجرا در می‌آید. وی بهره‌برداری بهینه از فرصت استثنایی و فضای معنوی اعتکاف، ایجاد علاقه و انس بیشتر مؤمنان و مؤمنات به‌ویژه معتکفان با قرآن و آموزه‌های مصحف شریف،‌ توسعه و تعمیق فرهنگ حیات‌بخش قرآن‌کریم در میان معتکفان را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست.

 وی اظهار کرد: بر اساس این طرح شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف طی سه روز از ۱۳ تا ۱۵رجب با برنامه‌های متنوع قرآنی نظیر اصلاح قرائت نماز در قالب شرکت در جلسات ویژه آموزش نحوه تلفظ ۱۰ حرف اختلافی زبان عرب و فارسی،تلاوت ترتیل سوره مبارکه یس و الرحمن در طول ایام اعتکاف شرکت می‌کنند. احمدی گفت: هماهنگی با قاریان و مرتلین حاضر در مراسم به‌منظور تلاوت سوره‌ها و آیات قرآن‌کریم مربوط به اعمال ام‌داود در روز سوم اعتکاف، فرصت خواهند داشت با استفاده از فضای معنوی به‌وجود آمده دل و جان خود را با نسیم روح بخش قرآن جلا دهند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.