امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۳۳۴
print

مبلغات سنتی شهرستان دلفان ساماندهی شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از شناسایی و ساماندهی مبلغات سنتی این شهرستان در سامانه تبلیغی سجام این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی با اعلام این خبر گفت: تعداد ۱۵۷ نفر در سامانه تبلیغی سجام ثبت نام شده اند از مجموع ۴۵ نفر ثبت نام و ساماندهی شده مبلغات هستند و مبلغات سنتی شهرستان، ۱۹ نفر و  مبلغات حوزوی  26 نفر می باشند که کار ثبت نمرات، تکمیل مشخصات پرونده ایشان در حال انجام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان افزود: این طرح با هدف ساماندهی مبلغات سنتی در راستای نشر و اشاعه مفاهیم اسلام ناب محمدی و جلوگیری از ورود خرافه و انحرافات دینی به مجالس سنتی و خانگی برگزار می‌شود

موسوی،  شناسایی نقاط ضعف و قوت مبلغات و همچنین آسیب شناسای مجالس ها خانم ها را از دیگر اهداف ساماندهی مبلغات سنتی در این شهرستان بیان کرد.وی در پایان خاطرنشان کرد: مبلغات شهرستان دلفان درای تحصیلات حوزوی از سطح یک تا سه و تحصیلات دانشگاهی نیز از دیپلم تا کارشناسی ارشد هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.