امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۹ تعداد بازدید: ۱۶۰
print

مراسم اعتکاف با محوریت روحانیون و ائمه جماعات برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گفت: مراسم اعتکاف با محوریت روحانیون عالم و ائمه جماعات توانمند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی با اشاره به آثار و برکات فردی، اجتماعی و معنوی سنت حسنه اعتکاف در سخنانی اظهار داشت: احیای سنت اعتکاف از برکات و رویش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی وهماهنگی لازم جهت استفاده بهینه معتکفین با تلاشهای خوب ائمه جماعات مساجد، هیئت امناء و مبلغین آگاه انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: مراسم اعتکاف باید به دور از هرگونه حاشیه و با محوریت روحانیون عالم و با تجربه و ائمه جماعات توانمند برگزار شده و سادگی و بی‌پیرایه بودن آن در ابعاد و جهات مختلف به خوبی مشاهده شود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به واگذاری برنامه های اعتکاف به ائمه جماعات مساجد گفت: در ایام پرخیر و برکت اعتکاف جلوه‌هایی ماندگار از خلوت معتکفان و راز و نیاز با پروردگار متعال رقم می‌خورد.

گفتنی است در سال جاری تعداد مساجد مجری مراسم اعتکاف در شهرستان دلفان ۱۴ مسجد بوده که از این تعداد ۵ مسجد در شهر نورآباد و مابقی در روستاههای این شهرستان میزبان معتکفین خواهد بود. و  پیش بینی می‌شود بیش از ۲ هزار  نفر از مردم مومن و ولایی شهرستان دلفان در این مراسم معنوی شرکت ‌کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.