امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۷ تعداد بازدید: ۱۳۱
print

اختصاص اعتبار ۳۹ میلیارد ریالی برای ترویج زایمان طبیعی در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اختصاص اعتبار ۳۹ میلیارد ریالی برای ترویج زایمان طبیعی در این استان خبر داد.

کوروش ساکی  با اشاره به اجرای برنامه تحول سلامت در استان لرستان اظهار اشت: در مجموع برای اجرای این برنامه طی سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال اعتبار به استان لرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این امر موجب کاهش پرداختی مردم به مبلغ ۷۸۹ میلیارد ریال شد عنوان کرد: همچنین برای ترویج زایمان طبیعی در استان لرستان بیش از ۳۹ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین از اختصاص ۲۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از ماندگاری پزشکان در لرستان خبر داد و گفت: همچنین برای مقیم شدن پزشکان ۳۶ میلیارد ریال، هتلینگ بیمارستانها ۱۴۶ میلیارد ریال و ارتقا کیفیت خدمات ویزیت ۱۱۷ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

ساکی به راه اندازی اورژانس هوایی در لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا بیش از ۲۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت علاوه بر درمان در حوزه بهداشت لرستان نیز اجرایی شده است گفت: در این زمینه نیز ۲۱۲ میلیارد ریال در سال گذشته اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.